lunes, 19 de marzo de 2012

Vull ser "Guàrdia Civil"





Avui ha sigut un dia tranquil, hem estat seguint la programació amb el llibre i hem realitzat les diferents activitats que pertocaven. Tot i que hi hagut un moment molt graciós a l’hora de llengua, que m’agradaria compartir amb vosaltres. Avui hem estat treballant  la narració, i una de les preguntes del llibre deia “¿Qué quieres ser de mayor y por qué? . En general les respostes han sigut força comuns metge, futbolista, mestra, perruquera...fins que he arribat a la gran Aya que ha contestat que volia ser guàrdia civil, si si no es pas broma, guàrdia civil, m’he quedat blanca. I lo millor ha sigut el per què de la seva resposta. Que cito textualment.- Quiero ser guardia civil, y trabajar en Ceuta para así ser de España, no quiero ser policía de Marruecos. Bé no sé, a mi personalment m’ha sorprès moltíssim la seva resposta, de fet crec que no conec a cap nen que m’hagi dit que volia ser guàrdia civil. No és que tingui res en contra dels guàrdies civils (tampoc els hi tinc apreciï)...però no sé em fa gracia que una nena que no és ni espanyola, i que viu en un altre país digui que ella de gran, guàrdia civil.
La meva entrada d’avui és més una anècdota, que m’ha semblat interessant compartir amb tots vosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario