jueves, 8 de marzo de 2012

El meu primer dia...

Tinc tantes coses que expressar, en primer lloc, crec que és important parlar de la meva ubicació, com bé sabeu, sóc una de les afortunades si més no jo mi considero, de poder cursar les meves pràctiques en un país tan diferent com és el Marroc, tant en la seva cultura, com en la seva societat en general. Després d’un cap de setmana per aquí, l’arribada a l’escola, ha sigut per recordar.

Ens ha rebut tot l’equip directiu, ens han ensenyat una mica l’escola, i després ens convidat a dinar a la “Casa d’España”, restaurant d’origen espanyol. (Suposo que volen que ens sentim com a casa). Després hem tornat a l’escola, i ens han presentat alguns professors/es. Avui no hem començat a l’aula, perquè just ha coincidit amb la visita de la inspectora del Ministeri, a la qual també hem conegut.

Encara em trobo una mica desadaptada, la veritat que el viatge està sent d’allò més intens, no tinc suficient paraules per explicar totes les sensacions que tinc en aquests moments. No paro de fer-me preguntes, només tinc ganes que sigui demà per començar. Jo crec molt en les bones energies, i a l’escola m’he sentit com a casa. Crec que puc dir que a partir d’avui, comença sens dubte una de les millors experiències de la meva vida.  










No hay comentarios:

Publicar un comentario