Avui ha sigut un dia per recordar, no sabeu les ganes que tenia de
saber que posen els nens i les nenes els exàmens, el meu Tutor en Pedro, m’ha
donat plena llibertat en la correcció dels exàmens.
La veritat és que l’experiència ha sigut d’allò
més gratificant, ja que cap dels meus alumnes ha suspès el control (N’hi ha
hagut algun de molt fluixet, que l’he puntuat amb un suficient baix). L’estructura
del control era la següent: hi havia 4
exercicis de llengua, sobre els temes que havien treballat las dues darreres
setmanes un d’ells ha era completar una narració, llavors 5 exercicis de matemàtiques
de polígons i el taula del 3, i 4 exercicis de coneixement del medi, sobre el
tema màquines i eines.
L’examen era per tots els nens/es el mateix, no hi havia cap adaptació perquè l’escola al estar en el marc legal del Marroc, no contempla les adaptacions curriculars ni els alumnes amb NEE O NESE. Per tant, tots han fet el mateix examen. Tot i que hi va haver alumnes que pràcticament van tardar el doble de temps que els altres en acabar el seu examen. Suposo que és un punt a tenir en compte, ja que dificultat del control era mínima.
Després de l’observació de tots els controls, em quedo amb què hi ha una manca en l’expressió escrita en la majoria de l’alumnat. La matèria de llengua és potser on més fallen, ja que no es la llengua materna en la majoria dels casos, i tenen mancances per expressar-se i escriure correctament el castellà. En canvi a coneixement del medi, són bastants bons hi ha bones notes en general. I per a últim a matemàtiques, són bons amb les operacions però els hi costa molt la resolució de problemes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario