martes, 24 de abril de 2012

Segueixo enllitada...



No me puc aixecar del llit, me fa molt de mal la panxa i gràcies als meus companys de pis, he pogut dinar... li he demanat al meu tutor que hem passi els quadarnets per corregir els deures dels meus nens, la veritat és que els trobo a faltar. El Pedro el meu tutor, m'ha portat un llibre que vull compartir amb vosaltres, ja us diré quan l'acabi quina és la meva opinió, però per ara us deixo un resum i a veure si us animeu a llegir-lo.


Aquest llibre es centra en com es pot promoure una educació inclusiva dissenyant,adaptant i proposant un currículum adequat qualsevol tipus d'aula. Extreu les experiències més innovadores dels Estats Units i Canadà, i descriu com cada escola pot esdevenir un lloc on tots els estudiants siguin benvinguts i puguin ser enriquits educativament. L'objectiu de les aules inclusives assegura que tot l'alumnat, fins al que ha estat etiquetat com severament discapacitat, crònicament disruptiu, amb característiques especials, superdotat o d'alt risc, sigui acceptat i inclòs amb ple dret en la comunitat escolar. 


En aquesta obra es demostra amb l'experiència que la inclusió és possible en la pràctica quotidiana i se'ns diu com. Per això, el professorat d'Educació Especial, investigadors, polítics, directius escolars i professorat d'aula i de suport,psicopedagogs, orientadors, tutors, etc., Podran beneficiar d'aquest útil instrument de treball. En els capítols d'aquest volum s'aborda des de la diferència entre integració i inclusió fins als mitjans per adaptar el currículum: estratègies, suport, col · laboració de l'alumnat, informació sobre el progrés individual, interacció amb les famílies i la comunitat, activitats extracurriculars, etc.



No hay comentarios:

Publicar un comentario