lunes, 23 de abril de 2012

Avui estic malaltona,,,

Com bé sabeu, a vegades, l'estància en un pais extranger, pot ser una mica complicada, i és que el nostre cos, no està gens acostumat a alguns microbis que viuen en alguns aliments. Aixó et provoca un malestar molt fort a la panxa, que normalment va acompanyat de vòmits i diarreas, sé que és un poc escatològic parlar d'aquest tema, però m'agradaria prevenir-vos de possibles viatges que feu a l'estranger sobretot si a un país molt diferent.

Ara sóc al llit sense masses forces per fer res, estic més dèbil de lo normal, i si m'aixeco amb marejo. El metge m'ha dit que tinc la pressió molt baixa, tinc que seguir una dieta (bàsicament pastanaga i arròs...), i beure molta aigua, bueno durant dos dies tinc beure suero, ja que és perillós que em deshidrati. Un medicament que va molt bé i que ha d'estar a qualsevol farmaciola de viatge és el "Fortasec", segurament ens salvarà l'estada en més d'una ocasió, ja que és un fastidi posar-se malmanent de la panxa quan viatgem.

Bé, potser avui la publicació no te massa a veure amb les pràctiques, però ja que la meva situació és diferent, tenint en compte que sóc a Marroc, he cregut interessant compartir el consell amb vosaltres, que crec que estic segura que algun dia vindreu per aquí, o viatjereu algun país on voldreu probar totes les marevelles gastronòmiques. Us adjunto la imatge del medicament, I SOBRETOT MAI BEGUEU AIGUA DE L'AIXETA...!!!!! (Perquè ben segur que el necessitareu...)




No hay comentarios:

Publicar un comentario