lunes, 2 de abril de 2012

El meu aniversari...

La veritat és que només pensar que tinc 29 anys, em tremola tot el cos. Avui he tingut una gran rebuda a l'escola. Totes els meus nens/es  m'han felicitat en entrar a l'escola, m'han portat flors, que per si no ho havieu notat m'agraden moltíssim ( fons del bloc). Hem seguit la programació d'aula i al final de la classe he rebut una gran sorpresa, m'han regalat una postal enorme feta per ells, plena de dedicatòries, i finalment m'han cantat aniversari feliç, en quatre idiomes diferents: castellà, francès, anglès i àrab.

Com sóc tan tonteta gairabé em poso a plorar, la veritat és que m'he emocionat moltíssim. A la tarda hem estat a un concert de música "Andalusí", que és un estil de música àrab que té el seu origen en el nord d'Àfrica, tot i que també és tradicional de l'època  de l' Al- Àndalus, entre els s.IX i XV. Després del concert hem anat cap a casa amb Lorena i Sandra, i no us podeu imaginar la que m'havíen preperat, estava la casa plena de companys del cole i amics que hem conegut desde que som per aquí.

La veritat és que ha sigut un dia molt complet, en cap moment m'he anyorat dels meus perquè m'han fet sentir-me com a casa.



No hay comentarios:

Publicar un comentario