martes, 15 de mayo de 2012

La unitat didàctica dels transports

Estem treballant els transports, porto tota la setmana encarregant-me de les classes. Crec que aquesta és la primera setmana amb què em sento una bona mestra, arribo a la classe, els nens m'esperen i m'escolten amb atenció.

La veritat és que estic aprenent moltíssim, i els que més m'ensenyen són ells. No hi ha dia que sorti del cole sense que m'hagin fet veure o aprendre alguna cosa. Sé que les coses se'ns estan posant molt difícils els futurs mestres, i que potser tardaré un temps en poder treballar, però no estic gens penedida d'haver estudiat Magisteri. Em fa feliç saber que algun dia tindré el plaer de poder dedicar-lis hores de treball i poder transmetre tot el que sé, potser sona una mica egocèntric, però sé que seré "Una bona mestra".

Comparteixo aquest video amb vosaltres, a mi em van ensenyar moltes coses, però la més gran és que per ells ( per els meus profes!!)...jo el dia de demà vull ser  mestra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario