martes, 22 de mayo de 2012

dóna'ls uns llapis de color i "Voilà"!...

Em sembla tan meravellosa la visió que tenen els nens de les coses i més encara de la visió que tenen de la seva "Profe rubia" com em diuen....

Quan es posen a pintar, sembla que entren en un món a part, només estan ells i els seus llapis de colors, és quan més tranquils estan i únicament s'escolten els llapis passant pel paperl'única veu que s'escolta és quan entre ells comenten el bonic que li està quedant la casa, el cotxe, la "persona calamar" ...

Amb aquests dibuixos intentant fer un retrat meu, només tinc ganes de seguir preparant-me i poder ensenyar tot el que aprengui, aquesta experiencia està superant totes les expectatives que tenia que eren molt altes. Per primera vegada tinc tracte directe i amb una mica d'autoritat, sent que em respecten com si fos en Pedro.. el seu tutor.






No hay comentarios:

Publicar un comentario