miércoles, 6 de junio de 2012

The last day...

Crec que aquesta és la meva darrera entrada en aquest bloc ple d’emocions i de sentiments.




Si hagués de definir amb una paraula  el que he viscut, crec que “increïble” és la més adient. Perquè increïble ha sigut l’experiència d’estar en un país tan diferent i amb tan de contrast com és el Marroc, el qual m’ha ensenyat un munt de coses, he conegut gent meravellosa y he aprés que la vida es pot viure de moltes formes.

Increïble han sigut les primeres practiques, de les quals he aprés moltíssimes coses, he tingut la sort de tenir uns alumnes que m’han fet gaudir dia dia de la meva estança a l’escola, ells m’han fet reafirmar-me i tinc més clar que mai, que vull dedicar la meva vida a ells els nens/es, i poder transmetre-lis el meu saber i les meves experiències. Per mi les practiques han sigut un món nou ple de coses que desconeixia, cada dia ha sigut diferent, i ple d’emocions fins l’últim moment. Me he sentit útil, i  estimada per els meus alumnes i crec que això és el més important.

Aquesta darrera setmana, potser ha sigut la més difícil de portar, he estat molt enfeinada, i no volia pensar en que només em quedaven cinc dies per acabar. Els meus alumnes no paraven de dir-me que no marxés, i això encara em posava més trista, per mi ha sigut difícil dir-los adéu, crec que mai els podré oblidar, ells han sigut els meus primers alumnes i això sempre quedarà en el meu record.

Gràcies a la UIB i la Oficina de Cooperació, per donar-me l’oportunitat de poder gaudir d’aquesta gran beca, i gràcies a l’Escola “Jacinto Benavente”, i en especial al meu tutor Pedro Medrano, per deixar-me compartir i viure una de les experiències més importants de la meva vida.









No hay comentarios:

Publicar un comentario